skip to Main Content
Altijd binnen 24 uur op uw afspraak!

Praktijk71

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht?

Wij willen u graag de beste zorg en een heldere communicatie bieden. Een wederzijdse vertrouwensband is daarvoor erg belangrijk. Ondanks de goede intenties en inspanningen van iedereen kan het voorkomen dat u vindt dat uw behandelaar u onzorgvuldig of onjuist benaderd heeft. Wij willen graag van u horen wanneer u niet tevreden bent en nodigen u uit om dat met ons in vertrouwen te bespreken.

Maak een afspraak met uw huisarts om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op.

Mocht u het vervelend vinden om dit in persoon of telefonisch te doen dan kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier. Na ontvangst van uw klacht neemt een van onze huisartsen uw klacht in behandeling. De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is.

Wij geven telefonisch of via een persoonlijke afspraak een reactie op uw klacht.

Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. De functionaris zoekt samen met u naar een oplossing en kan proberen te bemiddelen tussen partijen.
De klachtenfunctionaris is te bereiken middels het klachtenformulier op de website van de skge of via telefoonnummer 088 0229190.Als u er met uw huisarts en bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op de website van de skge.
Back To Top
Praktijk71 gebruikt cookies en scripts van Google om uw gebruik van onze websites geanonimiseerd te analyseren, zodat we functionaliteit en effectiviteit kunnen aanpassen en advertenties kunnen tonen. Hier kunt u eventuele instellingen wijzigen.
Annuleren