Praktijk71
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht?
Wij willen u graag de beste zorg en een heldere communicatie bieden. Een wederzijdse vertrouwensband is daarvoor erg belangrijk. Ondanks de goede intenties en inspanningen van iedereen kan het voorkomen dat u vindt dat uw behandelaar u onzorgvuldig of onjuist benaderd heeft. Wij willen graag van u horen wanneer u niet tevreden bent en nodigen u uit om dat met ons in vertrouwen te bespreken.
Maak een afspraak met uw huisarts om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op.
Wij geven telefonisch of via een persoonlijke afspraak een reactie op uw klacht.
De klachtenfunctionaris is te bereiken middels het klachtenformulier op de website van de skge of via telefoonnummer 088 0229190.Als u er met uw huisarts en bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.